God Morgon!

Usch vad jobbigt det var att stiga upp ur sängen idag=S Och Nicco tyckte att eftersom vi börjar samtidigt idag så skulle vi gå upp samtidigt, han tyckte inte det spelade någon roll att jag tar bussen en timme senare liksom..=) hehe. men nu har jag vart uppe sen 08.40. Har rökt och duschat så man är fräsch till jobbet=)
Ska jobba hela dagen känns inte så skoj=/  Förhoppningsvis så har det lugnat ner sig lite nu när julen äntligen är över.

Ja det gick ju bra det här med att starta blogg, redan några nyfikna besökare=) Ni är så välkommna så! Jag hade dock lite problem med designen=P Men det va lätt fixat tack vare Malin=) Gick över till henne när hon kom hem från jobbet igår kväll. Det ända jag behövde göra va att svara på hennes frågor gällande färg på olika ställen och hon fixade=D Skit smart! Tack för hjälpen Malin!!

Svar på Annelies kommentar: ja visst så skoj=) Nu kan du läsa här med=) bara du kvar nu, se till att skaffa en du oxå=)

Nej nu har jag inte tid, nu blir det lite smink så man slipper se död ut när man ska jobba.
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja där hör du Annelie, skaffa en nu! (iofs visste hon inte ens hur man kommenterade för ens jag berättade för ett par veckor sen) ;) haha..

2008-12-30 @ 12:54:28
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0