Nu är jag här!

Japp nu har jag gjort som många andra och skaffat mig en blogg=P Har alltid sagt att jag inte ska ha nån, men i brist på annat att göra (och så Malin ska kunna snoka lika mkt tillbaka) så har jag fått skaffa mig en iaf=)

Dagen har varit ganska händelselös. Vaknade vid ca 10 med stans mensvärk=S låg i sängen och tjöt typ. Snäll och underbar som Nicco är så gick han till Apoteket och köpte Ibumetin=) Han gillade inte att se mig lida sa han...Vilket jag kan tycka lät ganska så positivt=) Alla kanske inte har samma skadeglädje som jag. Efter att jag fått i mig ett sånt piller så kunde jag kommer upp ur sängen=) Har ju längtat efter morgonciggen. Efter det har jag mest suttit och pratat med Lotta och lyssnat på musik. Åkte ner och lämnade Lotta vid tåget=( Och nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att min käraste ska komma hem=) Då blir det antagligen (om jag får bestämma) en film och slappa framför tvn.

Glöm inte att titta in på Malins blogg=)
http://tanthulda.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi får ju länka till varandra så vi gör lite reklam :D

2008-12-29 @ 17:44:36
URL: http://tanthulda.blogg.se/
Postat av: Annelie

Kul att även du skaffat dig en blogg så man får lite läsning =P

2008-12-29 @ 18:42:39
Postat av: Sabbe

Heej:) Kul att du med skaffat blogg:D Kan jag med gå in o snoka lite;P Kram

2008-12-29 @ 21:27:27
URL: http://sabbe7000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0