Att ha barnasinne

Vaknade vid 10 tiden.
Gick ner till Mia i kiosken och tog en capuccino med henne när hon jobbade.
Vi avverkade ett par cigg och babblade en massa.
Malin kom och hämtade upp mig vid kiosken, vi köpte glass och varsin trisslott ochåkte ner till Bredasjön.
Vi satte oss i solen ute på bryggan och åt glass och skrapade våra lotter.
Jag vann 25 kronor och tog en ny lott, en Nitlott=/
Fick för oss att vi skulle leka lite i solen=)
Vi åkte rutschkana, hoppade från stenar och klättrade i träd.
Tur att man har ett härligt barnasinne kvar.
Vi skrattade så jag trodde vi skulle dö.
Vi tillbringade nog nån timme eller två där nere vid vattnet.
Åkte tillbaka till macken igen och åt lite mat.

Polle fick sluta jobbet tidigare, så hon kom förbi macken när vi stod där och åt.
Sen åkte vi hem till Polle en sväng.

Åkte på heminredningsparty hos Frida klockan 18.
Va färdiga där klockan 20.
Då åkte jag och Polle ner till Tim i Rödeby en sväng och hälsade på.
Stannade väl nån timme och sen hem igen.

Nu sitter vi här och sitter.

Här kommer lite bilder från min underbara dag. Resten av bilderna finner ni på Facebook.













Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbar dag :D

2009-04-28 @ 19:59:31
URL: http://toomuchmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0