Då var det klart!

japp nu är resan bokad och klar. Ska bo 2 veckor på hoter Angora Apart Hotel i Alanya. Ska bli så himla skönt. Att få spendera två hela veckor med min underbara älskade, bara vi två i solen och värmen. Kommer bli helt underbart. Behöver bara tänka på oss och våra behov, inga jobb eller måsten. Kommer att fira både midsommar och min födelsedag i Turkiet=) Har aldrig firat min födelsedag nån annan stans än hemma tidigare så det blir kul. Har talat om för Nicco hur underbart och romantiskt jag vill fira min födelsedag så får väl se vad han klurar ut.
Jag känner redan den underbara känslan av att vara där på stranden och bara ha det bra med någon man älskar. Fy faan vad det ska bli gott.

Resan hade kostat oss 11350kr, men nu fick vi hela resan helt gratis. Kan det bli bättre? Gratis är alltid gott!

Kommentarer
Postat av: Polle

Fy fan vad härligt! Jag e avundsjuk :P Hoppas han uppfyller dina krav på födelsedagen nu ;) Inte såå ouppnåbara önskningar iaf :P

2009-04-15 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0