Dagen

Vaknade med en sjukling bredvid mig i sängen imorse. Jag var ledig hela dagen, men Nicco skulle ha jobbat. Så blev det inte, han har hostat som en tok hela natten och är genomförkyld så han sjukskrev sig.
Vi åkte in till apoteket och köpte hostmedicin=)
Gick till Ica och köpte en stor baguette, grönsaker och philadelpia ost. Gick hem och satte oss på ballkongen i den värmande solen och åt frukost tillsammans. Mysigt=)

Resten av dagen har vi bara degat, kollat på massa tv osv. Bara myst med min sjukling hela dagen. Och ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt synd om honom. Jag var ju sådär sjuk för inte så löänge sen så jag vet hur han känner sig nu=/ Hoppas han blir bättre snart.

Min jävla allergi ger sig inte heller, fy bubblan vad tråkigt det är när näsan antingen rinner eller täpps igen och ögonen rinner=/ Blir ju helt svart av kajalen under ögonen. Men det är smällar man får ta, det är iaf vår=D

Kommentarer
Postat av: Polle

Stackarn :/ Får hoppas han kryar på sej snart :) Och att dina allergibekymmer poff bara försvinner ;)

2009-04-10 @ 23:56:08
Postat av: Malin

Haha jo men du pratar 5 kg, det är ju ingen match :P Här pratar vi lite andra siffror.. SOm nog inte hinns med tils sommaren.. Men man lär ju hinna komma en bit på vägen iaf :)

2009-04-11 @ 09:38:32
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0