En ny upptäckt

Sitter här och lyssnar på underbart bra musik för mig själv. Tankeverksamheten går på fullvarv. Jag har gjort upptäckten att jag är fruktansvärt lycklig. Bara älskar mitt liv för tillfället och allt känns kanon bra=)
Nicco och jag hade en helt underbar helg tillsammans i det fina vårvädret och det gav mig nya krafter. Känner att jag har så mycket energi. Vet inte vart jag ska göra av den bara. hehe. Hade behövt att plugga, men ej kommit så långt än. Fy mig.

Jag är även så fruktansvärt makalöst kär. Jag är verkligen det, helt sjukt. Fanns en tid innan då jag trodde att jag aldrig skulle kunna känna på det här viset igen. Var bara så fruktansvärt hjärtekrossad efter mitt förra förhållande. och det varade länge, jag kunde inte släppa taget hur jag än vred och vände. Trots att jag ville gå vidare så gick det inte. Men nu är jag här, och äntligen har jag gått vidare och lever tillsammans med världens mest underbara, omtänksamma och kärleksfulla människa.
Jag vet inte om du läser här Nicco men om du gör det så vill jag bara säga att jag är fruktansvärt tacksam över att jag får vara med dig och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är bäst!

Det bästa av allt är att jag VET att han känner likadant. Härlig känsla när man är så säker och vet vart man har varandra att man till hundra procent kan lita på varandra. Det gör mycket i det vardagliga livet.

Och beskedet från csn kom idag med. Och jag har fått mitt bidrag beviljat. YES YES YES. Nu behöver jag inte känna den där pressen på att jag måste jobba som en tok bara för att ha råd att leva. Härligt att veta att man alltid har iaf en garanterad summa varje månad. Sen jobbar jag ju gärna med för att öka inkomsten yttligare..;)

Kommentarer
Postat av: emma

Tack babe!

Å va mysigt att du är kär å galen gumman!

pussen

2009-04-08 @ 22:07:53
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: wictoria

love your blogg gumman,

ses snart, ohja :)

frågestund på min blogg btw<3

2009-04-09 @ 12:27:15
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Polle

Du skulle bara veta hur otroligt härligt det känns att du e lycklig! :)

2009-04-09 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0