Fasen

Sitter här och ska snart ta bussen till jobbet. Har egentligen inte tid med att jobba. Måste ju förbövelen skriva klart den stora uppgiften till seminariet=/
Har försökt med alla medel att få tag på Nathalie för att se om hon ville vara den räddande ängeln för dagen och ta mitt pass. Men omöjligt att nå den människan=/ Varför har du en mobil? Haha. Den är till för att svara i, inte bara strunta i den=P

Vad jobbigt det är när man har flera måsten, och man kan inte bara strunta i nått av dem. Helst av allt skulle jag bara vilja skita i att åka till jobbet idag och sätta mig och plugga. Men som jag sa, det funkar ju inte så tyvärr.

Ska iaf ägna dem sista femton minuterna innan bussen går till att sitta och hoppas på att Natta svarar mig=) Haha petetiskt värre, men sån får man vara ibland. Vem säger att det är fel eller rätt att vara på ett visst vis? Varför har vi normer att rätta oss efter? Nej nu springer tankarna iväg som vanligt.

Ha en trevlig kväll allesammans.
Det ska jag försöka att ha tror prestationsångesten som fyller mitt bröst för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörre du!

Jag kan väl inte veta att du ska ringa, då hade jag väl svarat på dirren ;D haha

2009-04-16 @ 17:59:58
Postat av: Anonym

Hörre du!

Jag kunde väl inte veta att du skulle ringa, för då hade jag ju svarat på dirren! haha ;D

2009-04-16 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0