Fika på stan i fint vårväder

Vaknade klockan, hmm ja jag vet inte vad klockan var. Jag var iaf måttligt rastlös klockan 13. Ringde till Sofia och hon va lika rastlös.

Åkte in till stan och mötte upp henne, vi tog en fika. Jag ¨åt en jätte god baguette med kycklingröra. Efter fikan gick vi upp till stadsbiblioteket, jag skulle ha en psykologi bok så att jag kunde göra dem sista uppgifterna. Dem va självklart utlånade allihopa=/ Det fanns 1st på bibblan här i johannelund, men dem har ju stängt idag. Får gå dit imorrn och låna boken så jag kan fortsätta med mitt pluggande=) Efter bibblan gick vi en sväng på stan och kollade alla supersnygga vårkläder och skor som kommit upp i butikerna nu. Tur att man inte har så mkt pengar för då hade jag fått köpa flera garderober=P Sen gick vi och satte oss på en bänk i solen, rökte en massa cigg och pratade skit. Tiden sprang iväg och helt plötsligt var klockan 18. Vi hade alltså suttit på den där bänken i 2 timmar. haha. Men det var fruktansvärt skönt med så mycket sol och frisk luft.

Träffade Marina på stan med, hon var ute och shoppade med nån kompis. Var kul att se dig vännen!

Vad har ni haft för er i det fina vårvädret?

Kommentarer
Postat av: Polle

Gud vad härligt :) Skönt att solen äntligen skiner, allt känns så mycke enklare då!

2009-04-04 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0