Fullt ös

På jobbet idag har det varit fullt ös. Tänk vad en högtid kan göra. Alla blir som tokiga..hehe. Jag förstår inte ens meningen med att fira påsk. Okej ett påskägg eller två är väl alltid kul men massa påskris och pynt hit och dit..nja det vet jag inte. Okej att man pyntar med tomtar vi Jul men längre än så tänker jag inte sträcka mig.

Jobbade till 21.15. Kom hem och lagade lite mat, var hungrig som en varg. Det blev kycklingfile med wokgrönsaker och ris. Grymt gott.

Ska ju börja ta tag i mitt utseende med=P Beach 09 är ju snart här. Måste iaf gå ner 5kg minst. Men det ska vi nog fixa har ju iaf 2 månader på mig tills vi åker till Turkiet. Så sluta äta skräpmat och godig och springa en runda iaf varannan dag, det borde väl göra susen? Eller vad tror ni?

Jag hoppas det iaf, för som jag ser ut nu så blir det fasen ingen beach 09.

Ne nu ska jag göra min älskade sällskap framför tvn en sväng innan sängen=)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Polle

Ja det låter iaf som ett lyckat recept på att bli beachfin ;)

2009-04-10 @ 23:54:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0