Höga berg och djupa dalar

ja så har mitt humör varit dem senaste dagarna=/ Vet inte vad det är med mig. Har varit lätt irriterad och tjurig. Det är ju faktiskt inget kul=/ Har bara känt en stor irritation som vilat över mig. Kan någon förklara för mig varför det är så ibland?
Jag ska iaf försöka att bli av med irritationen=)

Ska nog gå ner och sola en sväng lite senare tror jag. Det är så skönt och avkopplande att bara få ligga där i sina egna tankar och lyssna på musik. Varmt och skönt är det också för den delen.

Och efter många blekningar och färgande och toningar så är jag äntligen brun i huvudet=) Tror att det lyser typ lite kopparaktigt i solen men va faan gör det.

Bara 3 dagar kvar tills jag beger mig ner mot blekinge. Ska träffa mina allra underbaraste vänner och bara ha det bra. Ska självklart gå ut på Pirren på lördag;) Tror bestämmt att Pirren har saknat mig lika mycket som jag har saknat Pirren=) Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0