Plugg

Japp denna kvällen har ägnats åt att plugga. Har skrivit en stor uppsats om människors beteende, känslor och behov=) Ganska intressant faktiskt.
Varvade pluggandet med ett långt telefonsamtal med Lotta potta. Härligt att prata med henne, pratar alltid om allt mellan himmel och jord. brukar ta en timme eller två=P
Sen satte jag mig och fortsatte med uppsatsen, duktig är jag allt=)
Nu har jag just kört 20 minuter på löparbandet och känner just nu att trots att klockan är 21.15 så borde jag vara värd en havreknäcke med makrill, eller hur? Jag är ju så jädra hungrig. Får bli ett äpple med;)

Ska som sagt äta mitt knäcke och äpple sen blir det en dusch, rejält svettig är jag...;) Härligt. Luktar inte så gott dock. haha.

Sen blir det tv en stund sen sängen.

Har ju glömt att berätta att jag utklassar Nicco i chicago. Har spelat typ 35-40 rundor och Nicco har endast vunnit 13 av dem rundorna, resterande vinsterna står jag för=)

Kommentarer
Postat av: Eva Andersson

Följer din blogg vännen, härligt att du gillar pluggandet....:)

2009-04-13 @ 22:21:04
Postat av: Polle

Go Sandra! :)

2009-04-13 @ 22:41:15
Postat av: Hanna

Hej Sandra =) Kikar in i din blogg =) Så fin! Är allt bra med dej?

Vill du bli min blogvän på bloglovin.com???



Kram

2009-04-14 @ 09:37:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja har ingen aning hur mycket jag vill gå ner.. HAr inte tänk sätta nån gräns så, utan det lär ju märkas vad vågen står på när man känner sig nöjd :P

2009-04-14 @ 11:01:08
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0