Snart åker jag

sitter här och äter lite yoghurt. Måste ju få nåt i magen innan jag ska åka.
Har irrat runt och packat det sista nu på förmiddagen. Det är ju ändå allrid nåt man glömmer, men hoppas att jag fått med mig det viktigaste iaf=)
Har även slängt ner två böcker i handväskan, måste ha nåt att sysselsätta mig med på tåget. Grymt tråkigt att åka tåg. Tyvärr så är jag ganska åksjuk=/ Så vet inte om jag klarar av att läsa samtidigt som jag åker=/ Men det är värt ett försök. Tiden går ju lite snabbare då med.
Jag har haft tur och hittat ett direkt tåg iaf. Det är alltid nåt. Slippa släpa på packningen och byta tåg osv.
Ska ner till Ica innan bussen går och köpa en stor räkbaguette som jag kan ha och mumsa på under resans gång.

Så hej då kära Linöping, vi ses om nån vecka eller så igen=D ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas resan går bra =) Puss!

2009-04-23 @ 12:30:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0