Trädgårdsföreningen

Vaknade ganska sent idag, närmare klockan 12=/ Jätte fint väder idag med.
Gjorde mig i ordning för att gå ner till braskensbro och möta Maria och Packe.
Tog Marias bil in till stan och skulle fika. Var ju typ fullt överallt, men vi gick till 55an istället och satte oss på deras ute servering=) Jätte skönt i solen. Drack en smirnoff ice med. Så härligt när man kan sätta sig på en uteservering sådär.

Efter det gick vi vidare till trädgårdsföreningen och satte oss i solen. Vissa åt glass och vissa inte. Jag var en av dem som inte åt någon glass. Duktigt av mig=P

Nu är vi hemma igen.

Ikväll blir det nog en spelkväll. Ska spela sällskaps spel med Niccos vänner=) Det blir nog trevligt.
Så härligt när det börjar bli sommar, man gör så mycket mer då. Grillar och umgås och sådär.

Nej nu ska jag kolla på Talang som jag missade igår när jag jobbade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0