Vad har vi för väder?

ja fy bubblan vad tråkigt det var att vakna idag=/ helt mulet och himla kallt ute. Men man får se till att hitta på nåt skoj så humöret håller sig på topp iaf.

Jag sprang av mig lite av min ilska igår=P Körde 30 minuter på löparbandet och sen tränade jag lite mage,rygg och bröst. Det är skönt att träna när man är lite irriterad, man får sån himla styrka då.

Var även nere och solade en sväng, är trött på att se ut som ett vandrande lik. Tyvärr blir man ju inte brun direkt. Får ju sola några gånger för att det ska bli bra. Har inte bestämmt mig för om jag ska sola idag med eller om jag ska vänta tillls imorn. Sånt som märks.

Tänkte att jag skulle plugga lite idag med, får se hur långt jag kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0