Vart är solen?

Har varit så fint väder hela helgen, men nu verkar det som att solen tagit semester såhär strax efter påsk. Tycker att det var en lite dålig idé men kan inte göra så mycket åt saken. Kanske ska vi gadda ihop oss och köra någon form av soldans? Kanske funkar, kanske inte. Vad tror ni?

Idag blir nog lugnt, ska köra ett eller två pass på löparbandet och äta lite havreknäcke och sådär=) Haha.

Längtar tills nästa helg, inte den som kommer nu utan nästa, alltså lönehelgen. Då pyser jag ner till alla mina underbara vänner i Karlskrona=) Ska stanna där några dagar och bara umgås och ha det bra. Lördagen ska dock spenderas på Karlskronas roligaste nattklubb, Piraten, med underbara vänners sällskap. Wiee.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är bra här =) Hur e det själv? Trivs du i Lindköping??? Kramiss

2009-04-14 @ 12:09:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ett litet avtryck var det jag skulle göra. =) Här är kanon väder idag med, så du gör helt rätt i att söka dig neråt för en helg. =)

Kram kram

2009-04-14 @ 16:37:01
Postat av: Polle

Woho jag längtar!! :):)

2009-04-14 @ 17:54:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0