Räcker det inte med att blöda?

att vakna klockan 06.00 av att ha världens mensvärk är inget kul=/
Jag får så satans ont.
Kan inte sova, kan inte ligga, kan inte sitta, kan inte stå, kan fasen inte göra nånting.
Det gör så ont så att jag nästan gråter
och då gör det ont på riktigt.

JAg förstår inte varför vi ska behöva stå ut med det.
Räcker det inte med att blöda?
Tycker iaf att det är drygt nog.
Ska ringa sjukan så får de skriva ut nytt recept på min starkare medicin.
För jävla ipren eller ibumetin det biter iaf inte som det ska.

Idag blir det jobb igen=)
Denna gången 09-14
Så jäkla slappt;)
jag tycker det är mkt skönare att jobba förmiddagena
Då har man ju hela eftermiddagen/kvällen att hitta pånåt sen
Och sen så går det mkt mkt fortare att jobba förmiddag
av nån konstig anledning så är det så
även om man jobbar lika många timmar.

Nehe en cigg, borsta tänderna och sen bege sig mot bilen som ska ta mig till ekholmens centrum

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Vi måste ses snart sandra, och nathalie ofc <3

2009-08-21 @ 12:54:22
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0