Snart kan vi leva igen

Bor fortfarande i ett kaos.
Är så trött på all skit överallt.

När vi kom till nya lägenheten så va den inte städad.
De kom från stångåstaden och besiktade lägenheten, sen kom en städfirma och städade.
Fick en slarvig städare.
Säkert nån sommarvikarie eller nåt.
När han ansåg sig vara klar med städningen och hade gått
så såg jag att så va inte fallet.
Så det var bara för mig att börja städa igen.
Vansinnig var jag.å jag jobbar=/


Kan inte möblera eller plocka upp kartonger eller nåt sånt förens allt är färdigt.
Målarna är här och tapetserar.

Täckpapp och skit överallt, ser ut som fan.
Jag klarar inte riktigt av att bo såhär en längre tid har jag upptäckt.
Mitt humör är inte det bästa och då ska vi inte ens prata om mitt tålamod.

Målarna trodde iaf att de skulle vara klara imorgon.
JIPPI=)

Det innebär att jag kan börja sätta upp hyllor osv i helgen.

Nu blev det såjäkla dumt att Nicco ska tydligen jobba extra på Lördag,då jag är ledig.
Sen är han ledig på Söndag då jag jobbar.

Men men det blir väl färdig nån gång iaf förhoppningsvis

Kommer bli så himla himla fint när allt är klart.

Förresten, jag har funderat på att göra en kategori där jag ska skriva om korkade kunder på jobbet.
Vad säger ni om det?

Kommentarer
Postat av: Tesa

Jag ser fram emot att läsa om alla korkade kunder!Haha!!!

2009-08-06 @ 16:40:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0