Andra Intervjun!

Ja den andra intervjun gick också bra=).. Kom dit och fick träffa en tjej denna gången, hon var kassaledare. Hon sa att jag va favorit hos Mio, så anledningen till att jag va där var för att dem ville ha någon mers intryck av mig..=) Dem skulle höra av sig senast på Måndag så det hoppas jag att dem gör..=) För nu orkar jag faktiskt inte vänta mer..=P Tar hellre ett Nej än att gå och vänta. Men jag hoppas ju såklart att jag får jobbet=)

Idag blir ganska lugnt..Ska gå till Netto med JOhanna en sväng..Skön promenad..Bra att röra lite på fläsket.. ;)

Nu har jag inget mer att skriva så nu skiter jag i det..

hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Kim Von J

jasså hej! jaa jag har fått jobb på Coop Extra! :) hmm.. jag jobbar ju på coop nu innan men typ allt kassan golvet jaa.. ska ha typ 10 timmar i veckan bara efter som jag gr i skolan nu :P Vad kul, har du hört av sig till sig :)?

2009-02-04 @ 12:43:16
URL: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0