Dagen D äntligen här

Japp idag är det dagen D=) Mina älskade vänner Mia och Polle kommer på besök från Karlskrona. Ska tillbringa hela helgen här i Linköping emd mig, ska bli så himla skoj=)

Mia känner även en annan tjej här i stan vid namn Jenny. Så Jenny och jag ska bekanta oss innan Mia och Polle kommer. Pratade med Jenny i telefon innan idag och skulle bestämma tid osv inför kvällen. Det var första gången vi nånsin pratade, men det kändes som att vi aldrig gjort annat=) Vi pratade på om allt mellan himmel och jord i en hel timme.=P Så vi ska nog inte ha några problem att komma överens.

Kvällen kommer att bjuda på lite allt möjligt=) Börjar med mat från stångebro gatukök (ett måste enligt Mias åsikt). Därefter ska vi hem till Jenny och dricka vin och ha allmänt trevligt med allt vad kvällen bjuder på=)

Min katt kommer också ikväll..=D Stackarn ska åka i en bur hela vägen från Karlskrona och hit..=S Måste säga att det känns jobbigt, men hon kommer att få det bra när hon väl är här..=) Ska bli så mysigt att få ha henne igen=) Åh jag längtar!!

Förstår att det finns folk som inte förstår min kärlek till min katt, men då får ni helt enkelt strunta i att bry er=) Haha..låter säkert löjligt och ni tänker: Men Sandra det är bara en katt. Och må så vara, men äger man en katt så bryr man sig förhoppningsvis om den=)

Återkommer min information om kvällen, antingen inatt eller imorrn=)

Hoppas ni får en trevlig kväll ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0