Effektiv idag

dagen började liksa segt som vanligt..sitta framför datorn och varva med rök i köket hela förmiddagen..Vet inte hur många cigg jag har avverkat och vill inte veta heller.

Efter att ha suttit här framför datorn ett tag, läst igenom alla bloggar osv så blev jag lika rastlös som alltid. Men idag så tog jag tag i saker och ting istället för att bara sitta..Jag har städat=) Dammat i varenda liten vrå, Plockat undan i alla rum, Sorterat kläderna som hängde på hatthyllan och sorterat alla skor i skostället, dammsugit, skurat alla golv och tvättat handfat och toalett..Så nu är det skinande rent..Det tog sin lilla tid, men det var det värt.

Efter att jag städat färdigt som kom Camilla hit en sväng, vi tog en cigg..Sen var vi ute och gick en runda. Väldigt kallt men samtidigt väldigt uppfriskande och skönt. Man känner sig så duktig när man väl kommer hem igen. Var på Ica också och istället för att köpa godis som jag va sugen på så var jag duktig och köpte vindruvor..Det är iaf lite nyttigare..

Så nu sitter jag här och läser lite bloggar och mumsar vindruvor och väntar på att Älsklingen ska komma hem från jobbet. Bara en timme kvar tills han kommer.

Ska fortsätta läsa igenom alla bloggar, sen hoppa in ett varmt och skönt bad och sen blir det mys med mitt hjärta hela kvällen=)

Vad har ni haft för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0