Glass!

Japp har ätit lite glass...Gott som fan men så jävla kallt..=S haha Kankse det som är meningen, men tycker allt att det kunde vara iaf lite mindre kallt..=) Mina tänder klarar inte av den där kylan..=P

Snart kommer min Älskade hem från jobbet=) Blir alltid lika lycklig när jag ser honom..=) Ska laga lite mat tills han kommer hem tänkte jag..:) Vara den där snälla sambon som har maten klar och bordet dukat när han kommer hem hungrig efter en lång arbetsdag=P Haha

Dagen har inte varit så händelserik, umgåtts en sväng med Johanna..Va iväg på systemet, willys och Lidl..=)

Nee matlagning nästa, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Marina

Du kan alltid ge mig lite glass,

det skadar inte mina tänder som redan är

döda haha!

2009-02-05 @ 20:27:13
URL: http://tolicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0