God Middag!

Idag vaknade jag vid 8.00 när Niccos jäkla alarm ringde..Gick upp och rökte och så..sen gick vi och la oss igen, mysigt=)
Hade svårt för att somna om igen, men jag tvingade mig själv..Har vaknat tidigt nu 3 dagar i rad och idag så kände jag att jag verkligen ville sova länge..
Somnade om och vaknade igen vid 11.30, helt ok ;)

Dagen bjuder inte på så mycket..=/ Ikväll ska vi på kalas..Ska försöka tvinga mig ut och gå en runda med..Så drygt innan man kommer iväg för man vet hur jävla kallt det är ute..=S burr..men det är så fruktansvärt skönt när man väl kommer hem igen=)

Läsa lite bloggar och sen försöka få i mig nåt att äta..=)

Vad händer ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0