Hemma!

Ja kom precis hem från jobbet=) Skönt att va hemma! Och imorrn är jag ledig..
Har haft en tjej på upplärning i kassan idag, så jag har inte behövt att göra så mycket mer än att stå bakom henne och förklara hur man gör..=) Ganska slappt och skönt..Hon va faktiskt förvånansvärt duktig..=) Det va skönt, hon klarade sig ganska bra själv.

Jag hatar CSN. I sommras fick jag ett brev om en kravskuld på 7600kr. Betalade in 2600 i en klumpsumma i Juli månad, sen där efter har jag betalat 500kr i månaden nu i 6 månader. Så allt jag betalat in är alltså 5600kr. Nu när jag kom hem så hade jag brev från CSN där dem kräver 1630kr av mig i månaden istället för 500 som vi har kommit överens om tidigare..Dessutom ligger skulden på 6500kr..*grr* Hur kan den ligga på så mycket när jag redan betalt 5600kr av 7600kr. Så dålig på matte är jag inte.. Ska iaf ringa till dem jävla idioterna imorrn och fråga vad faan dem pysslar med..Blir så trött på alla idioter...=S

Aja nu har jag inte mycket mer att säga..ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah den vanliga turen med konstiga brev :D

2009-02-02 @ 23:19:07
URL: http://tanthulda.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag var bra för du var duktig på att visa mig hur jag skulle jobba! Grym tjej är du :)

2009-02-05 @ 20:28:38
URL: http://tolicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0