Idag blir det kalas!

vaknade vid 11 idag. Inte så illa pinkat för att vara jag=) därefter har det dock bara gått utför, inte gjort ett piss.
Suttit vid datorn och läst alla bloggar och målat mina naglar är vad jag gjort under dessa 3 timmarna.

Nicco slutar jobba vid 16 och är hemma runt 17, då kommer morbror och hämtar oss=)
Morbror blir nämligen gubbe idag, fyller hela 30 år. Så vi ska på kalas och äta massa tårta. Mums=)

antar att hela vällen kommer att spenderas i nära och käras umgänge. Får se vad klockan blir när vi kommer hem. Det ska bli trevligt iaf=)

vad ska ni hitta på en dag som denna?

Hoppas ni får det bra

Kommentarer
Postat av: Towa

Haha vadå för dialekt ;)

2009-02-24 @ 14:50:52
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Polle

Hoppas ni får de trevligt ikväll, men de blir ju inte svårt iofs :P

Jag ska inte hitta på ett skit, som vanligt :P Blir datan som vanligt ;)

2009-02-24 @ 16:57:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0