Jag är bäst!

ja kanske inte på allt men iaf på att prata i telefon..=) haha..usch..först pratade jag med Memelie i 40 minuter under det samtalet så ringde Natta så då svarade jag på hennes samtal, vi pratade i över en timme. Sen var jag tvungen att ringa upp Memelie igen eftersom vi aldrig sa hej då första samtalet.=P Suttit med henne i luren nu i 30 minuter..både jag och telefonen är glödheta..=P Haha...och snart ringer Natta igen, behövde råd och bara få prata av sig om nån kille..ni vet sånt som tjejer brukar pyssla med.."girltalk"=)

Snart kommer älsklingen hem från jobbet, saknar honom så himla mycket så fort han inte är hos mig..haha låter som en idiot men så är det iaf. Skiner upp som en sol varje gång han kommer innanför dörren när han vart borta. Blir varm i hela kroppen när jag får se hans fina leende och känna hans kärleksfulla omfamning och härliga pussar=) Vi ska väl laga nåt att äta, antar att han är hungrig efter jobbet. Sen blir det lugnt bara mysa lite..känner att jag är i behov av att bara få mysa ner mig i soffan med Nicco ikväll. Härligt när man har valmöjligheten att kunna göra det!

Och snart är det Alla Hjärtans Dag med...alltså vad är det för dag egentligen? Ska man inte alltid visa kärlek till dem man älskar? Ska man visa extra mycket kärlek bara för att det är just den 14 Februari? Ska det vara nån skillnad på 14 Februari och 14 April? Visst är det mysigt med Alla Hjärtans Dag, men det är ju mysigt med andra dagar också. Tänk dem stackarna som inte har nån kärlek. Ska dem behöva känna sig ännu mer ensamma just denna dag för att dem sitter ensamma? Allt handlar egentligen om att tjäna pengar. Handeln tjänar ju sjukt mkt pengar på det här. Frågan är bara om det är värt det. Kan inte släppa tanken på alla ensamma människor som sitter hemma just denna dag och tycker synd om sig själva..=(


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra skrivet! Synd om oss ensamma jävlar :D haha

2009-02-09 @ 23:06:00
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0