Nu är helgen slut

Ja och med det innebär det att det kommer en ny antagligen tråkig vecka..=P (miss positiv idag). Nej känns så tomt bara för nu har Polle och Mia åkt hem=( Aldrig kul att lämna varandra så..Men vi ses snart igen förhoppningsvis.=)

Igår när jag ocg Polle var på väg hem från Jenny så ringde Malin och undrade vart vi var..försökte förklara för henne att jag var inne ibland massa villor i Vimanshäll, tror inte hon förstod mig så bra. men när vi kom ner för trappan så stod hon där med bilen och väntade=) så snällt så..Malin va väldigt uttråkad så vi körde en sväng in mot stan och lite överallt, hon fick för sig att hon skulle ut på nån parkering och sladda ( hon skulle sladda för att hon skulle lära sig) det kändes inte så tryggt..=P Som tur väl var så hittade  hon ingen parkering med is på..=) haha

Idag har vi bara slappat. Har fått hem min andra kisse också..=) Jätte söt är hon, men Mysan tycker inte lika bra om henne som jag..=S Hoppas dem kommer överens sen bara..Dem fräser massa åt varandra men det brukar nog vara så i början..

Nehe nu ska jag ta hand om den rena tvätten från i fredags och vika in den i garderoberna..=)
Återkommer nog senare under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0