rolig bajs story=)

En bekant till mig har vart på roadtrip, då kan man råka ut för lite allt möjligt..=P här kommer hans version av ett stort ptoblem=) Läs och njut

Är på väg i buss mellan två städer i Vietnam, kommer inte ihåg vilka. Bussen stannar vid en rastplats men toalleterna består av hål i marken. Så jag tänker usch nä jag väntar... Inte smart tänkt! Ca tio minuter efter bussen har lämnat rastplatsen så sticker det till i magen. Oj fan! Jag behöver nog gå ändå... Men jag försöker hålla mig i ca en timme. Efter en timme känner jag att det inte går längre
så jag går fram till chauförren och säger att han måste stanna nån stanna. Han muttrar nått och jag tar det som han ska stanna så jag går tillbaka och väntar. 20 minuter går utan han stannar och jag släpar mig kallsvettig och vit i ansiktet fram till honom igen. "Du måste stanna nu!" Visst säger han och stannar. Utanför ett ökenliknande fält utan något som helst skydd. Jag säger till honom:
 "No man... No 2" Han muttrar lite till och kör fram bussen till han hittar första bästa buske. Här ut sager han lite uppretat. Okey tänker jag och tar löpet ut mot busken. (Ordentligt skitnödigt vid det här laget, vi snackar: "nu bajsar jag på mig tankar snurrande i huvudet") Kommer fram till busken. En tanke slår mig: Hur fan bajsar man ute!? (inte kry i magen heller) Va fan tänker jag:
 Jag tar det säkra före det osäkra, dra ner byxorna och ställer mig i brygga!!! När jag kommer tillbaka till bussen tittar jag fredrik i ögonen och säger: "Fy fan det där var nog top 10 det värsta jag gjort"...
 Nu vet du vad som hände. En lång och lite äcklig historia =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0