Seg som få

Alltså, jag blir som en zombie av att bara gå hemma om dagarna..=/ Jag är en så sjukt social människa att jag får ångest av att sitta själv..Älskar när det är liv och toj och mycket människor runt omkring mig..folk som pratar och har sig..Här hemma är det endast radion som pratar..inte lika kul..=/

Alla anda jobbar ju liksom om dagarna, så det finns ju ingen att umgås med heller...Dem flesta kommer hem nån gång mellan 17-21 liksom..hur kul är det...Haha usch vad jag klagar idag, men nån måste göra det också..

Marina kanske skulle komma en sväng sen..Det vore ju trevligt..får se hur hon gör..

Nu ska jag...Ja vad ska man göra? Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, ja vet att det precis vart jul, men nu till jul tar jag lärarexamen så därför jag längtar dit! Å till sommarn har jag bara en termin kvar! :) puss

2009-02-19 @ 17:43:20
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0