Sexlista!

det har väl alla svarat på(?)

1.Hur gammal var du när du blev av med oskulden? Jag var 13 tror jag, skulle nog fylla 14
2.Haft oralsex? Japp=) Me like
3.Haft analsex? Ja det har jag, ingen favorit
4.Haft 69an? Ja och det är bra=) Det jobbiga är bara att det är svårt att slappna av och njuta
5.Bästa ställningen/ställningarna? Älskar doggy och riktigt hårt ska det vara då;) Missionären är också väldigt skönt men då blir det lite mjukare och mer romantiskt
6.Haft trekant? Nej det har jag inte
7.Vara dominant eller ha dominant? Absolut inte vara dominant..men killen får gärna vara det;)
8.Kyssar eller pussar? Beror på i vilket sammanhang. Kyssar är väl mer upphetsande än pussar
9.Använt sexleksak? Ja det har väl alla? haha
10.Äger sexleksak? Ja flera stycken=)
11.Vad gör dig kåt? Min underbara pojkvän såklart. Finns vissa speciella ställen som är känsligare än andra. Ett exempel kan vara baksidan av låren eller ljumskarna. Finns ju massa saker som gör mig kåt, kan inte rabbla alla här..=P
12.Kollat på porr? Ja det har också hunnits med ja
13.Haft sex på offentlig plats? Ja det också
14.Pinsamaste sexminnet? Alltså ja det finns ett, men vill inte nämna det i bloggen
15.Värsta sexminnet? Tror inte att det finns nåt sånt där värsta sexminne faktiskt
16.Gillar dirtytalk? Ja absolut, men inte att prata dirtytalk bara att få höra
17.Hårt eller mjukt sex? Beror på situationen..men föredrar absolut hårt sex;)
18.Gillar att bli biten eller att bitas? Både och
19.Haft sex med någon som du ej kommer ihåg namnet på? Nej, jag minns dem alla
20.Hur många har du haft sex med? Pass
21.Är du bra i sängen? Svår fråga, men jag antar att jag är det. Nicco njuter och brukar säga att jag är grym så jag får väl lite på det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0