Vill ha vår

Ja det vill jag och fort ska det gå..=) Var inne i stan häromdagen och såg alla fina vårkläder som kommer nu. Åh jag älskar alla fina färger, vill ha vår nu med en gång..=) Allt blir så mycket roligare bara vädret blir lite bättre, tycker inte ni det?
Man får skippa den tjocka vinterjackan och klä sig i snygga vårkläder i fina färger, känslorna spritter i hela kroppen och ja allt blir så mycket bättre..=)

Idag har jag dock mysdag, med mjukisbyxor osv..=) Inga snygga vårkläder idag inte

Min snygga outfit för denna måndagen

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej, för inte alltför länge sen skrev jag om vad det kostade jämfört mot sverige, kolla lite längre bak bara =) mycket billigare

2009-02-23 @ 15:20:45
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0