Allt jävlas med mig=/

Ja det gör det! loggade in min internettbank för att kolla min lön som sätts in den 23, där står det 2599kr. Jag fick em chock för det stämmer verkligen inte. Ringde ut till min chef på Willys och frågade henne, då säger hon att på lappen hon har fått från lönekontoret så ska det utbetalas 5223kr så dem 2599 kunde inte va från dem. Då undrade jag vart dem kommer ifrån. Dessutom kan inte lönen på 5223kr stämma heller för när jag räknar mina timmar Utan Ob-tillägg så får jag det till lite över 6000. Så fick ringa till chefen igen, och då upptäckte hon att det var fel. Så hon skulle kolla upp det återkomma till mig imorgong. Ringde även Swedbank nu för att kolla insättningen på 2599 kr men då säger han att det kommer från samma lönekontor som förra mpnaden..=S Så allt är helt helt helt fel=( Tycker att det blir så sjukt jobbigt när det håller på att krångla! Blir så trött och förbannad. Men men, hoppas dem löser det iaf, för rätt ska va rätt jag tänker inte jobba 90 timmar och säkert 50 timmar av dem emd Ob-tillägg för 2599kr!!!

Igår blev det inte så mycket bloggande, fastnade i Sex and the city, kollade hela första säsongen igår och ska väl ta och kolla säsong 2 idag..=) Tiden går mycket fortare när man har nåt att sysselsätta sig med..=D

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0