Äntligen avklarat!

Jag vaknade imorse kl 8:00 av det där satans alarmet. Var ju tvungen att gå upp tidigt imose eftersom jag skulle på anställningsintervju. Tidiga morgonar är inte min starkaste sida:S

Men jag tog mig upp ur sängen iaf, rökte lite gjorde mig i ordning (hann knappt va nervös alls). Johanna hämtade mig vid 8:55 och va så himla snäll och körde mig ut till coop där intervjun ägde rum kl 9:15.

Intervjun hölls av den nyanställda butikschefen som va jätte trevlig och tro det eller ej men han var himla rolig oxå=) Blev en ganska lugn och skön stämmning iaf, jag hade förväntat mig nåt helt annat. Jag klarade intervjun ganska bra, det kändes bra när jag gick iaf. Satt där och blev korsförhörd i hela 45 minuter:O Sjukt lång intervju. Sjukt mkt konstiga fråga ex: Vad har du för krav på mig som butikschef? Vad skulle du ta för roll i det nya arbetslaget? Vad ser du som ett bra kundbemötande osv osv. Men tror att jag hade ganska så bra svar på tal iaf:P

Tar dock upp till 2 veckor innan man får svar:S känns lite småsegt om jag ska vara ärlig. Vill ju så hemskt gärna ha detta jobbet, det hade vart guldvärt=) Könner på mig att detta kommer att vara dem 2 längsta 2 veckorna i hela mitt liv. Hoppas väntan är värt det!

Efter intervjun så kom Johanna och hämtade mig igen=) Vi åkte ut till Ikano och tog en fika, shoppade lite osv. Sen bar det av till stan och Clas Ohlsson för att byta Niccos headset, ibland är jag nästan för snäll om jag får tycka;) Haha

Sedan bar det av hem till johanna där hon bakade kärleksmums och jag hjälpte till att äta...:P Gott va det iaf!

Och nu ett par timmar senare så sitter jag här framför datan och tråkar som vanligt, kan inte släppa tankarna från jobbet:S Jag hoppas verkligen....!!

Ha det gott allesammans=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0