Funderingar!

Jag har många funderingar så orkar inte ta upp alla nu..En av dem är iaf varför det är så himla jobbigt att ta sig in i duschen? Jag har alltid såna problem, det tar hundra år från det att jag bestämmer mig för att duscha till dess att jag verkligen hoppar in i duschen. Det är inte så att jag är orenlig av mig eller rädd för vatten. Jag vet inte varför detta problem alltid återkommer..=P Det bara finns där och plågar mig..det tål att funderas på..=)

Sitter iaf här och vet att jag måste hoppa in i duschen, och det där måstet gör det ännu jobbigare..Jag hatar måsten! Men ska iaf vara färdig duschad, iordning fixad och klar strax innan 19 för klockan 19 ska jag va borta hos Malin igen. Vi ska ju som jag sa tidigare äta och dricka lite gott. Det blir nog trevligt=)

Nu ska jag lyfta mitt arsle från denna jäkla stol, gå och röka (allt för att dra ut på duschningen:P) Sen ska jag fan tvinga mig själv in i duschen så jag hinner bli färdig..=)

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!!

Hej hopp neger snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0