Glömde rövarna

Ja Malin har vart så flitig och faktiskt kommenterat mitt inlägg, det va dock för att klaga..=P men iaf=)
Ja som jag skrev tidigare så va vi ju på Mc-häng i typ Södertälje igår. Vi satt i en hörnsoffa där och pratade på, det va bara ett litet problem, folket där tyckte om att typ halvsitta på ryggstödet där vi satt. Fick en och annan röv i nacken, men vafan jag är inte den som är den;) Alltid mysigt med lite röv, kanske..=S hahaha

Dagen har bjudit på mycket slappa och ännu mera Slappa, men det är ju söndag så vad ska man annars göra..? Söndagar är såna dagar när man vaknar och fortfarande har sminket kvar från lördagens festande, håret ser ut som faan och man känner sig allmänt äcklig..=) Härligt med sånna dagar. har dock sluppit det mesta av bakfyllan idag, har känt mig lite illamående i perioder men inget jag störts av så vidare mycket=) Skönt! Har en tendens till att bli sjukt bakis annars, huvudvärk, illamående, Seghet och allmänt inte på humör.

Sitter här och funderar på om jag ska orka vara så pass fräsch att jag ska lägga mig ett bad, mycket beror på att det är så fruktansvärt jävla kallt i denna lägenheten=S Skulle va skönt med ett varmt bad, så det blir nog dagen ansträngning!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0