God morgon eller ska man säga god dag!

Ja nu har jag iaf vaknat, bättre sent än aldrig=)

Blev en himla trevlig kväll igår. Började hemma hos Malin och åt räkor, kräftor, massa kex och massa olika ostar. Mums vad det va gott;) Fick oxå i oss ett par grogg..=) Körde nåt alkohol spel, vet inte vad det heter, men jag va nog ganska ok på det iaf. Fick ett par straffklunkar bara...Jonas däremot han fattade inte riktigt poängen förens ett bra tag in i spelet..:P

Efter ett tag när det började bli lite högljutt så gick vi över till Camilla eftersom Malin redan har två anmärkningar. En till så kanske hon åker ut på gatan, känns lite onödigt att riskera det. Hemma hos Camilla va det Singstar som gällde. Malin och jag sjöng en hel del, jag vann för det mesta=) Hahaha. Malin va sjungarkåt på nån jäkla låt som jag aldrig hört innan, man skulle blandannat rappa en hel del.. :S Ja det kan ni ju lista ut hur det lät.. Första gången vi skulle sjunga den så klarade jag ej av det, garvade så jag trodde jag skulle dö.. :P men efter ett par försök så klarade jag ut det..=) Skam den som ger sig!

Nu sitter jag här vid datorn som vanligt, ska inte göra så mycket idag. Bara slappa hela dagen, funderar på om jag ska käka en bakispizza;) Det är tillåtet en dag som denna=)

Jag återkommer hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0