Helgen!

Ja det blev som jag trodde..att jag inte är så stor datanörd så att jag behöver en blogg=P Har redan fått klagomål på att jag skriver dåligt=( Men får väl försöka att bättra mig=)

Känns som att jag inte gör annat än att jobbar nu hela tiden=S Jobbade 11-19.15 igår, som ni kanske redan vet så stänger Willys kl 19 på lördagar. Satt där i kassan och räknade ner tiden och bara längtade hem, när klockan var 18.40 så började jag med tidningarna i vanlig ordning, men när jag har buntat dem och precis ska ringa och rapportera in dem så kommer det typ 100 pers samtidigt så det va bara att sätta mig i kassan och se glad ut. Jag och Jakob jobbade snabbt bort dem där 100 persen så klockan va 18.55 och jag såg min hemresa närma sig med stormande steg, men då från ingenstans så kommer det ett jävla nöt och ska handla, inte med korg utan med en hel jävla kundvagn stapplar han in i butiken kl 18.55 :O förstår ni den, vem faan kommer och handlar med en kundvagn 5 minuter innan butiken stänger...=S Han va klar kl 19.08 den jäkeln så vi kunde ej stänga butiken förens 19.15 ca..Då va jag arg..Hatar "sistaminutenhandlare".

Väl hemma efter jobbet så hade min älskade och Polle lagat lasagne som va färdig när jag kom hem från jobbet=) Jag har det nästan för bra ibland=P Det va fruktansvärt gott. Tog mig en grogg och en till osv. Kände ett sug av att åka in till stan=) Så jag hoppade in i duschen sen gjorde vi oss iordning=) Åkte in till stan. Gickk till 55an och tog en smirnoff ice, mums=) Sen kom Niccos polare och alla va helt psyko för dem skulle få träffa mig "äntligen" sa dem..Hehe jag har hållt mig undan ganska bra=) Men dem va jätte trevliga=) Sen bar det av till Platenz där vi blev kvar till stängninig. Va en helt ok kväll=) Dem spelade till och med bra musik på Platenz igår, kors i taket=P

Nu ska jag och Polle kolla på Lotta på bråkmakargatan=) Sen blir det Buzz. Ska faan vinna över Nicco ikväll=D Ska göra allt somo står i min makt för att vinna duellen=P

Ha det bra allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0