Hemma igen

japps kom precis hem från Johanna..=) Vi har pratat massa skit och så har vi bakat, bakade nån slags saffranssockerkaka=P Gott va det iaf..

Sitter här vid datorn och är himla hungrig, men orkar inte laga mat. Eller rättare sagt det är så fruktansvärt tråkigt att laga mat och äta ensam=( Och Nicco jobbar och är inte hemma fören runt 21..=/ Får väl se om det blir nån mat eller inte..

Har inte en aning om vad jag ska hitta på resterande tid av denna dag..

Ringde jobbet angående lönen, dem skulle ringa tillbaka men inte en enda jäkel som ringt tillbaka..Åhh, vill ju veta hur det blir liksom. det är ju inte så att jag är himla rik så att jag har tid att vänta flera veckor med lönen. vill ju gärna ha den så fort som möjligt med tanke på att jag har 2kr på mitt konto just nu..=/

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0