Inget bättre för mig..

Nej jag har inget bättre för mig. Pratar med Anna på msn så vi bestämde vi skulle göra en lista=) Har ju precis gjort en annan men skitsamma. Listor är kul. Ingen som tvingar dig att läsa..=P hehe


Matvanor:
Bästa maträtt?
Den är alltid svår, mat är gott. Men en kryddstark köttgryta med ris=)
Bästa dryck? Coca Cola;)
Hat dryck och maträtt? Finns mkt äcklig mat men nåt jag verkligen inte klarar av är blodkorv och whiskey
Bästa alkoholdryck?
en kall smirnhoff på sommaren
Använder du smör på smörgås?
olika men om jag har det är det väldigt lite
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis?
smågodis helt klart
Favoritglass?
Sandwich eller hur det nu stavas..=P


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Jobbig fråga=S Kan nog bli en del ja
Har du mer skor än kläder? nej faktiskt inte, jag älskar skor men shoppar ju även mycket kläder=)
Favoritplagg? Mysbyxor måste jag erkänna
Hatplagg? Jadu

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
Timanställd på Willys
Vad vill du bli? Älskar att jobba i butik men om jag skulle byta yrke så skulle det bli behandlingsassistent inom kriminalvården
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ingen kommentar
Är lönen viktigast? nej men den är en del

Boende:
Lägenhet eller hus?
lägenhet
Framtidsplaner med boende? Skulle självklart vilja köpa ett fint hus=)
Litet eller jätte stort? inte för trångt men inte heller för stort
Drömboende? i ett fint hus
Landet eller mitt i stan? Det är svårt finns ju både för och nackdelar med båda
Mysigt eller sterilt? mysigt men inte för stökigt

Lite allt möjligt:
Har du barn?
nej inte än
Är otrohet okej? nej!
Älskar du någon? ja och vädligt mycket
Betyder familjen mycket för dig? ja det är klart
Är du lojal? ja
Tycker du om att dricka dig full? Beror väl på hur man ser det, måste ju erkänna att det är en härlig känsla..=P
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? Både och..=)


Kommentarer
Postat av: emma

Jaaaa, ska bara få lite ledig tid... har tent nu i helgen... :( puss

2009-01-26 @ 07:24:33
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0