Jävla blogg

Ja skiten funkade ju inte som det skulle iågr..:S varken för mig lr Malin..

Men nu så funkar det ju iaf=)
Har varit inne i stan och ätit lunch med ett gammalt ex till min pappa som jag inte träffat på 10 år..Hon fick tag i mig via facebook och ville att vi skulle ses..=) Det va jätte kul att se henne igen, vi hade en massa att prata om, det har ju hänt en hel del på 10 år liksom..

hade fått enn meddelande från Malin om att jag gärna fick komma och umgås hos Sofie..så efter stan gick jag till Sofie. Där va det fullt hus=) Fick mysa en hel del emd Sofies lilla bebbe Milon..Han va gudasöt..=) Barn är bara för härliga!!

Nu sitter jag hemma och tråkar, vet inte riktigt vad jag ska hitta på..Laga lite mat osv, vanliga sysslor..=P Sånt som måste göras. Blir väl Mys oxå, det ingår i standarden..=P haha alltid lika trevligt ;)

*om du är ledsen och jag vänder dig upp och ner, blir du glad då??*

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

För Guds skull, stava inte Sofi med e!! Hon blir gaaalen.. haha :P

2009-01-14 @ 18:31:10
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0