Lugn och ro=)

Haha ja nu sover den lilla, har sovit ett bra tag nu..=P Trodde hon skulle ha vaknat vid den här tiden men icke..

Funderar på om jag ska va så pass elak och gå upp och väcka henne, annars lär hon väl inte kunna sova inatt=S Känns så taskigt att väcka henne bara, så kommer hon säkert bli trött och grinig..=( Inget kul..

Har inte gjort nåt speciellt idag..Seg söndag=/ Tycker inte riktigt om söndagar..Som tur är så drack jag inget igår så jag slipper bakfyllan iaf..Tror dock att jag håller på att bli sjuk..Kittlar och kliar sådär obehagligt i både näsa och hals..=( Hatar att va sjuk så hoppas verkligen inte att jag ska behöva stå ut med det..Mest synd blir det kanske om Nicco..=P Kan bli lite gnällig när jag är sjuk, men sånt man får stå ut med=)

Nej nu blir det nog till att gå upp och väcka barnet och byta lite blöjja..=P Ge henne lite mat och sen blir det mkt bus och kel..=)

Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0