Mensvärk=/

Ja fy bubblan vaknade vid 10.30 idag och hade världens värk=( Ville bara somna om och vakna utan smärta, men det gick inte. hatar mens, får så fruktansvärt ont, mår illa och blir allmänt deppig..=S

Satt här hemma och samlade ork för att gå ner till Ica och Apoteket, gick här ifrån vid 12.50. Går in på Ica och handlade, skulle ha cigg så fick vänta typ 10 minuter för den där aoutomaten va knasig..=P Gick till Apoteket och skulle hämta ut mina P-piller (Står ej ut med mens och värk längre) Så tänkte börja med P-pillren igen. Då har Apoteket lunchstängt mellan 12.30-13.30 just när jag samlat ork och tagit mig ner, sp typiskt..=/ Så nu blev det inga Piller idag..Får bli en annan dag helt enkelt!

Ikväll ska jag och min älskade åka ut till min moster i väderstad, tar pendeln vid 18 till Mjölby så blir vi hämtade där..=) Ska bli kul att träffa moster med familj..=)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0