Minnen

Ja jag sitter här och pratar med lilla Jossan på msn. Det va inte igår man pratade med denna underbara skapelse.
Vi va väldigt nära vänner för några år sen=) Har gjort mkt skoj tillsammans.

Vi var träningsnarkomaner ett tag, när Jossan jobbade på Lok&Motion=) Minns särskillt en vinterkväll när vi ej hade nåt att göra, då anordnade vi ett träningspass för oss själva ute i snön. Bar ut stereo och högtalare sen klädde vi på oss massa kläder och gick ut och körde ett aerobicpass..=P Haha ja det va tider det.

Vi älskar även att sjunga båda två och Jossan är även en gud på att spela piano, så jag vet inte hur många dagar, kvällar och nätter vi spenderade med sång framför pianot=)
Vi får helt enkelt köra en favorit i repris lr vad säger du??;) (shit maj-britt och hootie-hoo) HAHA

Ja shit vad livet förändras under årens lopp. Både positivt och negativt. Vissa saker och speciellt människor kan man sakna ihjäl sig efter. Det känns som att nu för tiden så händer det aldrig nåt=S

Tror att jag håller på att bli sjuk oxå=S som att jag inte har det tillräckligt dryygt utan sjukdom liksom..=P Men men det är bara bita ihop tills det går över=D

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0