Nu är jag tillbaka=)!

ja nu är jag hemma igen och har lite mer tid att skriva=)
Har varit hos min moster, blir inte att man sitter vid datorn då. Finns roligare saker att göra.
Kom hem i tisdags. Min älskade hade vart i blomsteraffären och köpt jätte fina rosor till mig när jag kom hem=)
Igår var vi och hjälpte Annelie och Passe att flytta. Va himla trevligt, massa prat osv=)
Funderar på om jag ska ringa till Coop och se vad dem håller på med kanske..börjar bli trött på att gå och vänta helt ovetande om nånting..=S
Nu blir det ännu en tråkig dag med mycket slapp..

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja dom där Pascale och Annelie är trevligt folk!! ;P

2009-01-31 @ 07:31:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0