Ny dag nya möjligheter!

Vaknade vid 11 imorse. Eller rättare sagt vaknade säkert 10 ggr innan jag gick upp 11, av Niccos jävla störande alarmsignal. Men sen var man fit for fight=) Steg upp ur sängen gick till köket och satte mig under fläkten och tände en cigg. Morgonrutin=P Måste alltid börja dagen med en cigg annars blir det helt knas.
Efter det så gick jag till datan, ännu mer ovanligt än ciggen.
Här har jag nu suttit en bra stund..

Vet inte om jag tidigare nämnt alla konstiga brev och räkningar jag fått, men iaf så fick jag ett till sådant idag. det var från Gothia nåt inkasso bolag. faturan låg på 657kr och det va ett bolag som heter Nuform som skickat detta till Gothia. Jag ringde iaf till Nuform, fick sitta i telekö i en halvtimme innan jag kom fram. väl framme så förklarade jag för henne att jag varken beställt eller mottagit några varor från dem, och att jag undrade om jag verkligen skulle behöva nästan 700kr för nåt jag ej fått, hon kollade i databasen och insåg att jag ej hade beställt eller tagit emot deras varor, så hon sa åt mig att riva fakturan. Jag vet inte hur många sånahär olika brev och fakturor jag fått den sista tien..tycker nästan att det är lite obehagligt..=S

Ikväll blir det kräftor och räkor hemma hos Malin, vi skulle visst ta ett par grogg oxå=)Det ska bli himla trevligt och gott framför allt..;) Älskar kräftor...

Ha det gott allesammans, vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0