Olidlig väntan!

Ja usch det har gått en dag av två veckor på denna väntan om jobbet. Känns som en hel evighet alla redan=S Men det är ju bara att fortsätta vänta, tiden går ju knappast fortare för att jag klagar=P

Sitter här och väntar på att Nicco ska komma hem från jobbet=) Sen ska jag bege mig ut till Ljungsbro, ska va där hela helgen och sitta barnvakt till min underbara lilla kusin på 1 år=D Synd bara att Nicco jobbar hela helgen=( Annars hade jag fått han som sällskap men nu får jag klara mig utan honom hela helgen=( Underbart sen när man får se varandra igen på söndag=)

Blir en lugn "mamma" helg vill säga=) Ska bli kul att uppleva den delen av livet oxå...Jag älskar ju barn så det ska nog gå bra=)

Hoppas ni får en kanon helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0