Roliga kunder på jobbet!

Ja nu har jag ju inte skrivit på några dar, men har vart fullt upp på jobbet. Tänk att det kan va så himla små saker som kan förgylla hela ens dag. När jag jobbade på nyårsafton så va det hur mkt som helst att göra, stressigt och mkt stressade och otrevliga kunder. När jag kände att allt bara va piss o att jag ville att denna dagen skulle va över så kommer det en dam till min kassa och ska handla. Hon va på jätte glatt humör och det lyste om henne. Hon va jätte trevlig och förstog att det va en stressig dag för oss, innan hon gick så passade hon på att önska mig ett gott nytt år..=) Bara av att en kund va trevlig så kände jag mig genast mkt gladare=)

Och igår när jag jobbade så kom det in en äldre man som ville lämna tillbaka ett paket med tändare som hans fru hade köpt. Han talade om för mig att hans fru var rasande för att tändarna hon hade köpt inte funkade när hon skulle tända sina ciggaretter=S Så hon hade skickat ner gubben till att byta skräpet sa han. Då fick jag lugnt och fint förklara att tändarna är barnsäkra och att man får trycka med lite extra kraft för att den ska tändas, han va fortfarande lite osäker och ville att jag skulle demonstrera så han verkligen fick se att tändaren kunde lysa..=P När han hade sett lågan så va han nöjd, han tog tändarna och sa att han skulle minsann hem och skälla på sin fru för att hon gjort honom till sånt åtlöje..=P Haha..jag skrattade en bra stund där efter.

Nu sitter jag och har precis kommit ut ur duschen, ska fixa hår och lite smink och sen iväg till jobbet..jobbar till 21.15=S drygt! Men det blir bra med pengar=D
Ha det bra allesammans så hörs vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0