rubrik?

är så trött på dessa jäkla rubriker.

Jag gick en sväng till ner till Apoteket iaf..Man ska ju börja med dem där pillren första dagen på menstrationen så är väl bäst att man gör det då, så det inte blir ungar av det hela..=/ Det vore lite dumt. Denna gången var det iaf öppet när jag kom. Så fick ut mina Piller för ett halvår=) Så nu klarar jag mig ett tag iaf=)

Nu slutar Nicco snart, älskar när han kommer hem från jobbet så jag får pussas och bara hålla om och känna hans närhet. Det är höjdpunkten varje dag jag är ledig och han jobbar!

Sen ska han bara duscha (luktar så illa när han kommer från jobbet=P Haha) Sen ska vi till kära moster=) Imorrn ska vi fira min kusin som fyller 17 år..tiden går så himla fort kommer ihåg när han va bebis och det känns som igår. Men har jag verkligen blivit äldre med åren? Det känns inte som så. Känner mig på exakt samma vis som när jag var 15..=P

Har alltid tyckt att det är lite äckligt med äldre män, typ om jag skulle va tillsammans med nån är äldre. Nicco fyller 24år i år och det börjar låta förskräckligt gammalt och därmed lite äckligt. Jag glömmer helt att jag oxå blir äldre, fyller ju 22 år så det skiljer ju bara 2 år mellan oss. Men usch börjar faan få ålders noja, bara 3 år kvar tills man är 25 liksom..=/ Fy bubblan. Snart måste man verkligen börja bli vuxen, och allt vad det innebär..=/

byebye

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha men va fan är det folk? Alla har åldersnöja när dom nörmar sig 25 :P Det är väl ingen ålder!

2009-01-23 @ 16:41:24
URL: http://tanthulda.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha jag fick åldersnoja när jag var 16:P. efter 20 går det ju bara utför så bara vänja sig:)

2009-01-24 @ 00:23:32
URL: http://camillalindholm.blogg.se/
Postat av: emma

Vi blir aldrig vuxna hjärtat!!! Ja vill träffa dig snaaaaart!!! puss

2009-01-25 @ 20:49:36
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0