Väck mig gärna kl 10.40 en Söndagsmorgon!

Ja vem kunde tro nåt annat än att jag så gärna ville vakna av det där jävla borrandet klockan 10.40 idag. En ledig söndag när man har festat kvällen innan och kom hem klockan 03 inatt så vill alla bli väckta tidigt. Speciellt av ett jävla borrande som bara ekar i hela jävla huvet=S Vilken jävla idot ställer sig och borrar så pass tidigt en söndagsmorgon?

Förr all del tänk inte på era medmänniskor, bara ni får upp era snygga tavlor på väggen eller vad fan det nu är ni borrar.

Blev en liten roadtrip igår. Malin, Camilla och jag fick ett infall igårkväll runt 19 tiden och fick för oss att vi skulle åka till nyköping. Hade suttit hela dagen och bekymrat oss över vad vi skulle hitta på en lördagskväll. Efter mycker sökande efter alkohol så hittade vi en del sprit, då va det problemet löst, sen va det bara att komma på nåt att göra också. Åkte upp mot nyköping klockan 20 och va framme runt 21.30. Satt där och förfestade lite sen drog vi vidare till nån MC-klubb i Hölö strax utanför södertälje. Tror att det låg där iaf..=P Va väl inget jätte röj precis, brukar va trevligare på sånna klubbar, men det va bättre än att sitta hemma och glo=)

Det som störde mig mest var att det fanns ingen riktig toa utan utedass typ, fast i en byggnad som liknar en bajamaja, det luktade bajamaja oxå..=S Men antar att man inte ska va så knusslig=)

Nu sitter jag här och surar över människorna som väckt mig med sitt förbannade borrande, hoppas dem blev nöjda med resultatet iaf!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vafan, du glömde ju skriva om rövarna! :D

2009-01-18 @ 13:08:43
URL: http://tanthulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0