Ångest över att inte vara där

Usch sitter på Facebook och kollar alla nya bilder osv.
Många av säsongarna i Napa har lagt upp massa bilder från säsong 09.
Som ni kanske redan vet så var jag ju där säsong 08.
Jag hade planerat att åka dit i år med och jobba, men träffade Nicco osv. Så det blev tyvärr inte så.
Får ångest och det ända jag vill när jag ser alla bilder och alla underbara människor som jag klärde känna där är att åka tillbaka och vara med om samma galna och otroligt roliga äventyr detta år med.

Saknar alla människorna där som bara tusan.
Saknar stämmningen.
Saknar min lägenhet.
Saknar allt som har emd Napa att göra.

Det går inte att ebskriva hur det var att vara där och jobba.
Det var helt fantastiskt, men även väldigt jobbigt.
Det bra överväger dock det jobbiga!

Man fick en sån himla härlig kontakt med de andra säsongarna, man blev som en enda stor familj.

Om ni läser här Napa 09 så hoppas ni har en kanon säsong!
Saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0