hemma efter en dag på jobbet

ja nu har jag precis kommit hem.
Nicco är hos Ricke=/ Alltid lika tråkigt att komma hem när det är tomt=(

Vart en lite små lustig dag på jobbet, konstiga kunde och så..hehe
Och när en av mina arbetskamrater skulle gå hem så var hennes mat påse som hon handlat tidigare under dagen borta.
Hon hade ställt den i mejerikylen.
Hon frågade alla som jobbat idag om någon hade flyttat den, men ingen visste vart den kunde vara=/
Konstigt att en påse bara kan få fötter och gå tycker jag

Nu har jag köpt lite nötter och natusgodis som jag ska smaska i mig.
Tänkte sätta frmför tvn en sväng och se om det finns nåt att titta på.

Jobb imorrn med 12-19.15. tredje stängningen i rad=/
Men på söndag är jag ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0